پیگیری و لغو سفارشات
وارد پروفایل کاربری خود در سایت دلشاپ شوید. روی گزینه سفارشات کلیک کنید. در این قسمت می توانید جزئیات و فاکتور خرید خود را مشاهده کنید. و همچنین میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست پیشتاز هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: tracking.post.ir شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل کاربری خود، آدرس تحویل کالا را اضافه و یا تغییر دهید.
در قسمت ورود به پنل می توانید با کلیک کردن روی (رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟) رمز عبور پنل خود را بازیابی کرده و بلافاصله آن را تعویض کنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا پرسش سوالات ضروری می توانید از طریق تیکت اقدام کرده و یا با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.
گارانتی و خدمات پس از فروش
به این دلیل که گارانتی شرکتهای مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکتهای گارانتی کننده تماس بگیرید.
آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی دلشاپ اطلاع داده دهید.
دلشاپ تا 7 روز بعد از تاریخ تحویل کالا به شما، عودت و مرجوع کالا را بر عهده دارد. در صورتی که پس از این مدت کالای شما دچار نقص شود، و در صورتی که تحت پوشش گارانتی باشد، می توانید برای رفع عیب به شرکت گارانتی کننده مراجعه نمائید.
مرجوع کردن کالا
شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز بعد از دریافت کالا به ما اطلاع دهید تا پیگیری های لازم صورت گرفته و از طرف پشتیبانی سایت با شما تماس حاصل شود.
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان از اهداف دلشاپ بوده است و در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش و مرجوع کالا در نظر گرفته شده است.
شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.
شما تا 7 روز مهلت تست دارید ، در صورتی که کالا در شرایط اولیه باشد و استفاده نشده باشد، میتواند آن را مرجوع کنید.
وجود مغایرت، باید حداکثر7 روز پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.
آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 7 روز پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دلشاپ از طریق صفحه تماس با ما، ثبت درخواست مرجوعی در پروفایل یا تلفن به ما اطلاع داده شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجیکالا بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
ایرادات مطرح شده توسط کارشناسان خدمات پس از فروش بررسی شده علت مرجوعی کالا توسط آنها بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود. پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا ، وجه به حساب شما بازگردانده شده و در صورت عدم تایید و تمایل شما، کالا به شما باز خواهد گشت.